quinta-feira, setembro 13, 2007

Pronto

Estou pronta para voltar pra casa. Me despedi dos meus familiares na Alemanha, da Christine em Amsterdam, dos amigos e orientador aqui, vendi a minha bike pro Kaleem, fiz a minha última sessão de fisioterapia, tomei Koffie com Menno, fui na prefeitura, avisar que deixo os Países Baixos, pedi um taxi pras 6:10 da manhã e conversei com a Olga, que vai me buscar em Guarulhos. Agora só falta terminar de fazer as malas, dormir, acordar a tempo, pegar um taxi, dois trens e um avião.

I am ready to go back home. I said good-bye to my family in Germany, to Christine in Amsterdam, to my friends and supervisor here, sold my bike to Kaleem, had my last physiotherapy session, drank Koffie with Menno, went to the city hall and let them know I am leaving the Netherlands, ordered a taxi for tomorrow, 6:10 am and talked to Olga who will pick me up in Guarulhos. Now I only have to finish packing, sleep, wake up in time, get a taxi, two trains and one aeroplane.

2 comentários:

Anônimo disse...

It is needed to go away if one day you want to come back ;)

Anônimo disse...

I wish you a great trip to your beloved terria...

Que te vaya muy bien Lou!
Steph